AdvertisingGraphic DesignPhotography

Γραφιστική

Η γραφιστική είναι μικρός χώρος, για μεγάλες ιδέες. Στα ελάχιστα, συνήθως, διαθέσιμα τετραγωνικά εκατοστά. Μέσα από εικόνες, σχήματα, χρώματα και λέξεις, προσκαλείς τον αναγνώστη να εκφραστεί συναισθηματικά και να προσανατολιστεί. Ικανοποιώντας την επιθυμία της στιγμής.

Τι είναι η γραφιστική;

Ο όρος γραφιστική μπορεί να αναφέρεται σε μια σειρά καλλιτεχνικών και επαγγελματικών ειδικοτήτων που επικεντρώνονται στην οπτική επικοινωνία και την παρουσίαση. Διάφορες μέθοδοι χρησιμοποιούνται για να δημιουργήσουν και να συνδυάσουν τα σύμβολα, εικόνες ή / και λέξεις για να δημιουργήσουν μια οπτική αναπαράσταση των ιδεών και των μηνυμάτων. Ένας γραφίστας μπορεί να χρησιμοποιήσει τυπογραφία, εικαστικές τέχνες και τεχνικές διάταξης σελίδας για να παράγει το τελικό αποτέλεσμα. Η γραφιστική συχνά αναφέρεται τόσο στη διαδικασία (σχεδιασμός) μέσω της οποίας δημιουργείται η επικοινωνία όσο και στα προϊόντα (σχέδια) που παράγονται.

Που χρησιμοποιείται;

Οι συνήθεις χρήσεις του γραφικού σχεδίου περιλαμβάνουν περιοδικά, διαφημίσεις και συσκευασίες προϊόντων. Για παράδειγμα, ένα πακέτο μπορεί να περιλαμβάνει ένα λογότυπο ή άλλο έργο τέχνης, οργανωμένο κείμενο και καθαρά στοιχεία σχεδίου, όπως τα σχήματα και το χρώμα που ενοποιούν το κομμάτι. Η σύνθεση είναι ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά της γραφιστικής, ιδίως όταν χρησιμοποιεί τα προϋπάρχοντα υλικά ή διαφορετικά στοιχεία.

Πηγή

Γραφίστας = Καλλιτέχνης;;

Το graphic design είναι μία τέχνη που εξυπηρετεί έναν συγκεκριμένο σκοπό. Είναι μία δημιουργική διαδικασία που συνδυάζει τις τέχνες και την τεχνολογία για να επικοινωνήσει ιδέες. Ο γραφίστας χρησιμοποιεί πολλαπλά μέσα οπτικής επικοινωνίας, εικόνες, σύμβολα, λέξεις, τυπογραφία, χρώματα, σχήματα και υφές. Στόχος του είναι να μεταφέρει το μήνυμα ενός πελάτη σε ένα συγκεκριμένο κοινό. Πρακτικά αυτό περιλαμβάνει τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας, λογοτύπων, έντυπων εκδόσεων (περιοδικά, εφημερίδες, βιβλία), διαφημίσεις, αφίσες, συσκευασίες προϊόντων και σχεδιασμό ιστοσελίδων (web design).

Αρκετά συχνά ο γραφίστας συγχέεται με τον καλλιτέχνη, η αλήθεια όμως είναι αρκετά διαφορετική. Ο καλλιτέχνης δημιουργεί για να εμπνεύσει και να μοιραστεί κάτι που είναι αποκλειστικά δικό του, με το κοινό. Στην καλύτερή της μορφή η τέχνη οδηγεί κάθε θεατή στη δική του ερμηνεία. Ο γραφίστας, από την άλλη πλευρά, δημιουργεί για να επικοινωνήσει, να επιλύσει μέσω της οπτικής επικοινωνίας ένα συγκεκριμένο πρόβλημα. Στην περίπτωση που ο κάθε θεατής δίνει τη δική του ερμηνεία σε αυτό που βλέπει τότε μάλλον ο γραφίστας δεν έχει πετύχει το στόχο του. Η επιτυχία του δεν καθορίζεται από το πόσο όμορφο ή χαριτωμένο είναι αυτό που δημιούργησε.  Το μετρήσιμο αποτέλεσμα της δουλειάς του  είναι οι πωλήσεις ενός προϊόντος ή το αντίκτυπο που έχει το μήνυμα που θέλει να περάσει στο κοινό. Ασφαλώς το αντικείμενο ενός γραφίστα δεν είναι μόνο ο επιχειρηματικός κόσμος, η διαφήμιση και οι πωλήσεις.  Καλείται να περάσει και κοινωνικά μηνύματα σε ένα πολλές φορές ετερόκλητο κοινό.